پنل پیامکی چیست؟

اگر این سوال برای شما پیش آمده، به احتمال زیاد شما پنل پیامک ندارید، یا اینکه قصد استفاده از پنل پیامک را دارید و قبل از آن می خواهید در این مورد اطلاعات لازم را کسب کنید. نگران نباشید ما در این مقاله توضیحات لازم در این مورد را به شما می دهیم.

فرض کنید قصد دارید به صورت انبوه و تعداد بالا (برای مثال همه ی مشتریان فروشگاهتان یا همه ی خانم‌های زیر 30 سال تهران و یا صدها موارد مشابه دیگر) پیامک های تبلیغاتی یا خدماتی ارسال نمایید، قطعاً نمی‌توانید موبایل خودتان را در دست بگیرید و برای همه ی آنها اس ام اس ارسال کنید!

بدون شک بایستی ابزاری در اختیار داشته باشید که با کمترین هزینه و در کوتاه‌ ترین زمان ممکن، این امکان را به شما بدهد تا به همه ی افراد مد نظرتان یکجا پیامک بفرستید. پنل ارسال اس ام اس دقیقا همین‌ کار را انجام می‌دهد. در این مقاله سعی میکنیم که همه‌ چیز را دربارهٔ پنل اس ام اس توضیح دهیم.

البته امکانات پنل پیامک بیشتر و گسترده تر از مواردی است که در متن فوق بیان شد اما چون در حوصله ی مخاطب نیست ما به بیان مهم ترین و پرکاربردترین موارد بسنده کردیم. اگر شما تمایل دارید که محیط پنل پیامک ایران رسانک را مشاهده کنید و اطلاعات کامل تری کسب نمایید می توانید پکیج رایگان ما را تهیه کنید و به صورت رایگان امکانات پنل پیامک را بررسی و مشاهده کنید.

پنل پیامکی چیست؟

 سامانه اس ام اس یک نرم افزار تحت وب است که برای کار کردن با آن نیاز به اینترنت دارید. در این برنامه می توانید برای مشتریان یا افراد ساکن در مناطق مختلف کشور پیامک ارسال کنید.

امکانات پنل‌های مختلف با یکدیگر تفاوت دارد. پنل پیامک ایران رسانک یکی از کامل ترین پنل های پیامک کشور است. چند مورد از امکانات آن عبارتند از :

·         ارسال پیام متنی و صوتی

·         ارسال به بلک لیست (لیست سیاه)

·         ارسال به وایت لیست با امکان دلیوربیس یا عادی

·         مشاهده گزارش ارسال پیام ها

·         ایجاد دفترچه تلفن و باشگاه مشتریان

·         اتصال به اپ باشگاه مشتریان

·         وب سرویس : امکان اتصال پنل پیامک به وب سایت و سایر نرم افزارها

·         آموزش و پشتیبانی

·         ارسال تیکت برای رفع مشکلات

·         و …

چطور با پنل پیامک کار کنیم؟

بعد از اینکه متوجه شدیم سامانه پیامکی چیست ، می خواهیم بدانیم که چطور با پنل کار کنیم. کار کردن با پنل بسیار آسان است. با این وجود اگر شما قصد ارسال پیامک تبلیغاتی دارید لازم نیست حتما کار کردن با پنل پیامک را یاد بگیرید. تعجب کردید !!!!!! بله واقعا لازم نیست. می پرسید چرا ؟؟؟؟ چون اگر به هر دلیلی مثل مشغله ی زیاد نتوانید با پنل کار کنید، تیم ایران رسانک ارسال پیامک شما را برای کاربران عزیز انجام خواهند داد. اما اگر قصد دارید خودتان کار ارسال پیام ها را به عهده بگیرید تیم پشتیبانی ما به صورت تلفنی نحوه کار کردن با پنل پیامک را به شما آموزش می دهند.

کاربردهای پنل پیامک چیست؟

چند مثال از مهم ترین کاربردهای پنل اس ام اس در ادامه بیان شده است.

  • معرفی کسب و کارتان :

مثلا اگر شما صاحب یک فروشگاه لباس یا موادغذایی هستید، حتما میخواهید تعداد افراد بیشتری شما و فروشگاهتان را بشناسند و روز به روز به تعداد مشتریان شما افزوده شود. بسیار خب، می توانید با ارسال یک پیام تبلیغاتی به مردم در هر استان و شهر و منطقه ای که بخواهید خود را معرفی کنید.

  • اتصال پنل پیامک به وب سایت یا اپلیکیشن :

برای مثال اگر شما یک سایت فروشگاهی، شرکتی، شخصی یا … دارید و می خواهید وقتی که کسی در سایت شما عملیاتی انجام میدهد (مثلا ثبت نام می کند یا از سایت شما خرید می کند) همان موقع برای او یک پیام تشکر (یا تایید و …) ارسال شود، می توانید سایت خود را به پنل پیامک متصل نمایید و روند ارسال پیامک به صورت خودکار انجام خواهد شد.

  • ارتباط با مشتریان :

گاهی قصد تبلیغات ندارید و می خواهید با مشتریانی که شما را می شناسند ارتباط برقرار کنید. برای مثال اگر محصولات یا خدمات جدیدی اضافه کرده اید به آن ها اطلاع رسانی کنید، یا اگر به مکان دیگری انتقال پیدا کرده اید آن ها را مطلع کنید. گاهی قصد دارید به مشتریان ویژه خودتان یک تخفیف و امتیاز بدهید. برای ارسال اینگونه پیام ها که خدماتی محسوب می شوند، می توانید هم از پنل پیامک و هم از اپلیکیشن یادانک استفاده نمایید.

  • ارتباط با مردم سراسر کشور :

می توانید به سراسر ایران و حتی خارج از کشور پیامک تبلیغاتی و خدماتی ارسال کنید. پیام ها می توانند متنی یا صوتی باشند. 
ما هیچگونه محدودیت مکانی برای ارسال پیام ها نداریم، ضمن اینکه بانک اطلاعاتیمان کاملترین و بروزترین بانک شماره کشور میباشد.

دیدگاهتان را بنویسید

محتوا
نقشه کدپستی شیراز

هر کسب‌وکاری برای برندسازی، بازاریابی و رقابت در بازار نیاز به تبلیغات دارد. بخش مهمی هم از این جریان تبلیغاتی شامل جذب مشتری بر اساس

ادامه
نقشه کدپستی کاشان

پنل اس ام اس برای کاشان ابزاری برای تبلیغات پیامکی هدفمند، موثر و زودبازده در این شهر و محله‌های مختلف آن است که در این مقاله

ادامه